Wij vinden goede service enorm belangrijk maar we weten ook dat het niet altijd helemaal gaat zoals gepland. Indien er een klacht is onstaan raden wij u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@skinsupply.nl.
Bij een mankement of andere klacht over de aflevering of het product dien je dit zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 48 uur, aan ons door te geven via de mail of per post. Probeer indien mogelijk foto’s toe te voegen van de klacht.

Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van de klacht krijg je altijd binnen 1-2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Mocht er daarna nog meer tijd nodig zijn, dan houden wij je hiervan op de hoogte.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

Ben je wel tevreden dan horen wij dat natuurlijk ook graag! 🙂

Skinsupply
T.n.v. Femke van de Walle
Godfried Schalckenstraat 7
3343 DG Hendrik Ido Ambacht
info@skinsupply.nl